SwEEt_かわいい砂糖_hATi

Khamis, 22 Disember 2011

Cite Pengalaman Anda Dikacau Hantu...

Salam,bleh tak cite pengalaman korang tentang hantu.
Biasa kena ganggu tak?
Biasa tengok tak?


aku tingin nak tau sangat2...cite kasi semua orang tau k...


cite aku seperti di bawah..remang bulu roma aku nak cite nie..


dlu aku keje cargo...gudang tu baru buka..memang besar betul gudang tu...tau la gudang cargo cam na..
ada sorang guard hindu tu first time keje mlm,esok tu trus tak datang keje n behenti sebab nmpak sesuatu..aku tak pasti apa yg dia nmpak...
satu hari tu...aku keje mlm..so pekerja ada dlm 5 orang je shift malam...cargo tu memang besar...
mlm tu dlm kul 2 pagi kami takde keje...
aku ngan member aku tidoq kat dlm bilik.kira mcm blik keja la tapi kecik jer..
aku ngan dia tidoq atas kotak jer...
semasa tidoq aku dok dengaq ada orang dok seret kotak kat dlm bilik yg aku dok tidoq nie tapi takde kotak..
memang jelas kedengaran...
tau kan cam na bunyi seret kotak kat lantai...
pertama kali bunyi,aku buat tak tau jer...
dua kali bunyi,aku pun buat dont know jer...mremang blu roma dah time tu..aku tengok takde apa pun...
lepas tu aku nmpk kwn yg tidoq skali ngan aku tu blah dok ngan member lain kat luaq..
aku masih continue tidoq..
lepas tu bunyi semakin kuat,aku buat tak tau...
dlm hati kata ''klu kali nie bunyi trus aku blah''
lepas tu bunyi lagi skali kelam kabut aku blah...
aku tanya member aku yg tadi kenapa blah? dia kata dia dengaq bunyi mcm ada orang dok seret kotak padahal takde kotak apa pun...
sejak tu fobia nak masuk blik tu lagi.
alhamdulillah aku tak nmpak wajah apa2...takutnye....
ramai orang kata tempat cargo dibangunkan tu tanah perkuburan dlu...aku pun tak tau...takut betul...


cite korang cam na plak?

1 org sayang saya:

Lee-kun berkata...

wahhh..seb bek x nampak paper..huuu..

lee-kun pernah kena kacau, pernah nampak, pernah dengar..tapi bese2 jek..xla seram mana.

kena kacau tuh, dia saje usik2 kot..dia gegar katil..masa tuh dalam pukul 3-4 pg kot..

kcau yg lg satu, dia men golek2 topi keledar..masa tuh dalam pukul 2-3 pagi gakla..huhu..

 
Love to Design Ory.Candy. All Right Reserved To sweet.