SwEEt_かわいい砂糖_hATi

Khamis, 22 Disember 2011

romantik tu....

AMARAN JANGAN MENGUNA KAN AYAT INI KE JALAN YG SALAH....SAYA HANYA INGIN BERKONGSI SAJE....



Sejauh mana keberkesanannya saya tidak dapat pasti dan bukan semua ayat yang disenaraikan adalah sesuai untuk setiap individu dan situasi.
Apa-apa pon Layan ajela ... ..
1. Apa yang saya peduli adalah dengan anda selama-lamanya.

2. Semua emas dan berlian di dunia tidak cukup untuk membeli cinta yang saya ada untuk anda
3. Tuhan menciptakan kamu hanya untuk saya.4. Saya ketagih kepada cinta anda.5. Saya tergila-gila.

6. Saya tidak boleh hidup tanpa anda.

7. Saya tidak boleh berhenti berfikir tentang anda.

8. Saya tidak bermaksud untuk menyakiti perasaan anda.

9. Saya tidak mahu bangun dari mimpi indah ini dengan anda.

10. Saya berasa selamat apabila saya dengan anda.

11. Saya hilang dalam ekstasi apabila anda berkasih sayang kepada saya.

12. Saya akhirnya menemui cinta sejati anda.

13. Saya suka bercakap dengan anda.

14. Saya suka cara anda berkasih sayang kepada saya.

15. Saya terlepas pelukan dan ciuman anda apabila kita selain.

16. Saya bersyukur kepada Tuhan kerana hari dia membawa anda ke dalam hidup saya.

17. Saya mahu menghabiskan selama-lamanya dengan anda
18. Saya akan memberikan apa-apa untuk bersama-sama dengan anda.

19. Aku akan memberi hati saya, badan saya, dan jiwa saya.

20. Saya akan pergi dengan anda untuk hujung dunia selagi anda terus mengasihi saya.

21. Saya lebih akan berpecah daripada perdagangan cinta anda untuk satu juta dolar.

22. Saya akan perjalanan seribu batu dengan anda.

23. Saya ingin Tuhan telah membawa anda kepada saya terlebih dahulu.

24. Jika apa-apa yang berlaku kepada anda, saya akan pergi gila.

25. Jika saya boleh, saya akan berkasih sayang kepada anda seribu kali.

26. Jika saya telah menjalani kehidupan sekali lagi, saya akan hidup dengan anda.

27. Jika kasih sayang anda adalah satu dosa, maka izinkan saya bersalah.

28. Jika cinta kita buta, maka saya tidak pernah mahu melihat cahaya hari.

29. Hidup tanpa anda akan menjadi seperti akan tidur dan tidak pernah mempunyai impian yang manis.

30. Loving anda berasa seperti syurga.

31. Kasih sayang kamu yang telah dibuat kehidupan walaupun manis.

32. Loving anda telah membuat hidup saya penuh dengan kegembiraan dan kebahagiaan.

33. Hati saya menangis apabila kita selain.

34. Anda adalah cinta saya, hati saya, dan hidup saya.

35. Tidak ada manusia yang telah menyayangi saya cara anda love me.

36. Tiada apa-apa jua yang pernah akan menghalang saya dari mencintai anda.

37. Ooh gula-gula, anda begitu baik kepada saya.

38. Pelukan hangat dan ciuman tender anda anda adalah lebih berharga daripada emas.

39. Bercakap kepada anda adalah seperti menghirup wain yang paling lazat - Saya mahu ia kekal selama-lamanya.

40. Kali kita belanjakan bersama-sama seperti permata berharga bahawa wang tidak boleh membeli.

41. Masa berhenti apabila anda memegang saya di tangan anda.

42. Apabila saya dengan anda, masalah saya seolah-olah untuk meleburkan diri.

43. Apabila saya melihat kamu, saya melihat seorang lelaki yang saya dapati sangat menarik.

44. Kata-kata tidak cukup untuk menyatakan berapa banyak I love you.

45. Anda adalah putera saya.

46. Anda adalah pasangan jiwa saya.

47. Anda adalah orang yang paling penting dalam hidup saya.

48. Anda adalah muzik yang membuat hati saya menyanyi.

49. Anda adalah orang yang pernah saya mahu dalam hidup saya.

50. Anda adalah separuh lagi yang membuatkan saya berasa seluruh.

51. Anda adalah orang yang sempurna bagi saya.

52. Anda adalah orang yang manis saya tahu.

53. Anda membawa hanyalah kasih sayang, keamanan, kegembiraan, dan kebahagiaan kepada jiwa saya.

54. Anda membawa kegembiraan dan kebahagiaan kepada kehidupan saya yang begitu banyak.

55. Anda suka saya perlahan-lahan.

56. Anda membuat saya merasa seperti seorang wanita.

57. Anda juga membuat saya berasa begitu baik Saya mahu mencium anda dari kepala ke kaki anda.

58. Anda membuat saya mahu anda lebih setiap hari.

59. Anda melayan saya seperti seorang puteri dan I love you dengan sepenuh hati saya.

60. Anda adalah orang yang paling baik yang saya kenali.

61. Perkataan penyayang kamu menyentuh bahagian paling mendalam saya.

62. Pelukan dan ciuman anda mencairkan hati saya seperti ais krim coklat pada hari musim panas yang hangat.

63. Ciuman anda adalah seperti coklat suam pada malam musim sejuk sejuk.

64. Ciuman anda begitu baik saya rasa tingles seluruh.

65. Kasih-Mu adalah seperti batu yang kukuh yang tidak akan putus.

66. Kasih-Mu begitu baik saya tidak boleh pergi walaupun saya mahu.

67. Kasih-Mu memanaskan hati saya seperti cahaya cahaya lilin dalam mimpi malam pertengahan musim panas.
68. Bisikan kasih sayang anda pada waktu malam terang bulan adalah seperti wain menenangkan, mereka meletakkan saya dalam mood.69. Senyumn anda begitu selesa membuat air mata saya pergi.70. Sentuhan lembut anda menghantar kesejukan atas dan ke bawah tulang belakang saya.

0 org sayang saya:

 
Love to Design Ory.Candy. All Right Reserved To sweet.